У Косівській громаді продовжується робота над реалізацією проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій», за грантової підтримки програми Британської Ради в Україні з розвитку креативної економіки.
Відбулась друга публічна зустріч в культурно-креативному просторі Косова, на якій йшлося про цінність і важливість комунікації для організації в умовах глобальних викликів, інтенсивного розвитку цифрових технологій. Учасники зустрічі з числа громадських активістів, майстрів і митців, працівників органів місцевого самоврядування працювали над канвою майбутньої комунікаційної стратегії простору.
Фахова експертка у сфері медіа та комунікацій з Волині Іванна Рудишин, яка працює з косівською командою над підготовкою комунікаційної стратегії, звернула увагу присутніх у своєму відеозверненні на тому, що запорукою підготовки ефективної КС про проєкт чи організацію на старті, має бути розуміння команди про те, куди їхній проєкт рухається, яку інформацію про себе хоче донести загалу.
«Щоб досягнути певної мети у комунікаційному сенсі, щоб правильно себе позиціонувати і про себе розповідати, щоб доносити ключові месиджі, повинна бути чітка, а не хаотична структура, стратегічний документ – комунікаційна стратегія. Це визначені підходи до того, як організація доносить інформацію своїм цільовим авдиторіям», – наголосила Іванна.
Інтерактивна робота цього разу була зосереджена на обговоренні мети і цілей майбутньої комунікаційної стратегії, формуванні детального списку цільових авдиторій, меседж-боксу, слоганів, аналізі сильних і слабких сторін в комунікації, загроз та можливостей.
Саме під час цієї травневої зустрічі 2025 року завершилась довготривала внутрішня дискусія про те, якою все-таки має бути назва простору «Центр Карпатської культури», створеного у рамках впровадження протягом 2028-2021 років транскордонного проєкту «Світ карпатських розет – заходи із збереження унікальності культури Карпат» (https://kosivmr.gov.ua/category/promotion/projects-promotion/pbu_0365/).
Про що наша історія з ЦКК – про культуру в Карпатах чи про карпатську культуру, що розуміємо під словом «культура», яке має широке значення, у контексті нашого простору в Косові і т.д..
Врешті-решт, після тривалих зовнішніх консультацій, рекомендацій переглянути назву Центру Карпатської культури, сумнівів і дискусій всередині команди, “народилась” нова назва простору – Центр карпатських ремесел “КИЛИМАРКА”. В її основі – історія безперервного розвитку ремесел на Косівщині, їхня трансформація в креативні індустрії, формування мистецьких традицій, історія самої будівлі колишнього килимового цеху, що в народі називають “килимаркою”.
Тепер зосереджуємось на тому, що усі цифрові, стратегічні, візуальні, промоційні продукти як у рамках вищезазначеного проєкту, так і в подальшому, будуть пов’язані з розвитком культурно-креативного простору у Косові – Центр карпатських ремесел “КИЛИМАРКА”.
Щиро вдячні учасникам зустрічі за те, що спільно попрацювали над подальшим розвитком культурно-креативного простору у Косові.
Маленькими кроками, але впевнено продовжуємо рухатись у напрямку практичного втілення Концепції та дорожньої карти створення ЦКР (ЦКК) https://www.ppv.net.ua/uk/works_categories/analytical-studies/works.
*Даний захід проводився у рамках впровадження проекту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій, за підтримки грантової програми Британської ради з розвитку креативної економіки
#CreativeEconomy##Kosiv