Розпочав свою роботу онлайн ресурс «Платформа Центрів Дія»
Сервіс «Місцеві електронні петиції»
Сервіс «Консультації з громадськістю»

Посилення цифрової присутності, впізнаваність, власний сайт і сторінки у соцмережах — продовжуємо роботу над розвитком ЦКК у Косові

«Центр Карпатської культури у Косові – це інституція, люди, спроможність, ідеї. Про вас знають в Україні, – зазначив Володимир Воробей, керівник Агенції економічного розвитку PPV, під час свого відео звернення у рамках впровадження нового проєкту. – Бренд притягує можливості. Надзвичайно важливою сьогодні є присутність простору в інформаційному полі і, зокрема, у соціальних мережах».

*Концепція та дорожня карта створення і запуску Центру Карпатської культури у Косові, розроблена у 2020 році спільно з Косівською районною радою, у рамках впровадження транскордонного проєкту «Світ Карпатських розет  – заходи із збереження унікальності культури Карпат» – https://www.ppv.net.ua/uploads/work_attachments/Carpathian_Culture_Center_concept_and_roadmap_PPV_2020_UA.pdf

За підтримки грантової програми Британської Ради з розвитку креативної економіки, Косівська міська рада розпочала реалізацію проєкту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій».

Основні завдання, які заплановано втілити у рамках вищезазначеної грантової ініціативи, передбачають:

  • дослідження й аналіз діяльності, цифрової присутності культурно-креативних хабів в Україні і Європі;
  • позиціонування культурно-креативного простору у Косові як центру ремесел, що зберігають традиції, автентику, безперервність, і водночас трансформуються та розвиваються завдяки інноваціям;
  • створення дизайн-системи бренду для Центр Карпатської культури у Косові з ключовими компонентами;
  • розробка практичної комунікаційної стратегії, сайту;
  • створення сторінок у соцмережах;
  • нові партнерства, подальший розвиток ЦКК у відповідності до раніше розроблених Стратегії та бізнес-моделі запуску і функціонування простору (дати посилання на відповідний документ)

Перша публічна зустріч у Косові представників громадськості, місцевої влади і бізнесу стала платформою з обговорення того, чим є ЦКК сьогодні – для жителів громади і регіону, туристів, майстрів, митців та людей із зовні; що знають і говорять про відповідний простір за межами Косівської громади; у якому напрямку варто рухатись із створенням власного унікального бренду, сайту, сторінок у соцмережах.

До розмови про подальший розвиток креативного простору в Косові долучились у форматі відеозв”язку зовнішні експерти, представники програми грантової підтримки Британської Ради.

Так, Юлія Філіп’єва, менеджерка мистецьких проєктів Британської Ради в Україні, познайомила учасників зустрічі з можливостями грантової підтримки від Британської Ради, розповіла для чого і для кого розроблена програма з розвитку креативної економіки в Україні.

А Віталій Передерко, начальник відділу туризму департаменту міжнародного співробітництва та євроінтеграції громад Івано-Франківської обласної державної адміністрації, акцентував увагу на тому, що головна «хвороба» багатьох грантових проектів – відсутність сталості після завершення реалізації.

«Випадок з ЦКК у Косові – це історія про сталість і тяглість. Ваше основне завдання сьогодні – зробити культурно-креативний простір у Косові самоокупною та прибутковою інституцією, надати йому суб’єктності. Про вас знають, по різному називають. Брендинг ЦКК вже розпочався. Ваша історія є прикладом ревіталізації занедбаної радянської спадщини та монетизації нематеріальної культурної спадщини», – наголосив  Віталій Петрович.

За підсумками проведеного заходу присутні сформували проект технічного завдання для розробки бренду культурно-креативного простору в Косові, визначили основні структурні елементи для майбутнього сайту. Крім того, більшість з присутніх висловились за необхідність зміни назви з «Центру Карпатської культури» на щось простіше, більш зрозуміле.

Результати мозкового штурму, консультації із зовнішніми експертами та місцевий креатив дозволять вже найближчим часом представити варіант чи навіть декілька варіантів нових назв для культурно-креативного простору у Косові.

Наступна публічна зустріч усіх, хто працює, підтримує, вболіває за розвиток «килимарки» у Косові, запланована на початок травня. Будемо вести мову про правильну комунікацію, присутність в соціальних мережах, взаємодію з цільовими аудиторіями.

Анімація завантаження Завантаження...
Лого EAD Надто довго?

Перезавантажити Перезавантажити документ
| Відкрити Відкрити в новій вкладці

Завантажити

*Даний захід проводився у рамках впровадження проекту «Промоція Центру Карпатської культури у Косові для розвитку креативних індустрій, за підтримки грантової програми Британської ради з розвитку креативної економіки

 #CreativeEconomy##Kosiv


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту