Розпочав свою роботу онлайн ресурс «Платформа Центрів Дія»
Сервіс «Місцеві електронні петиції»
Сервіс «Консультації з громадськістю»

Присвоєння адреси закінченому будівництвом об’єкту після прийняття в експлуатацію такого об’єкта

Вартість послуги Безкоштовно
Термін надання послуги 5 робочих днів
Інформаційна картка послуги Завантажити/переглянути

Документи

Перелік документів необхідних для надання послуги
  1. заява про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта визначеного зразка;
  2. копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об’єкт (крім випадків, встановлених Кабінетом Міністрів України в Порядку присвоєння адрес), – у разі, якщо право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно;
  3. генеральний план об’єкта будівництва (у разі спорудження об’єкта на підставі проектної документації на будівництво) – у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва;
  4. копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, – у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);
  5. копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, – у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта (якщо відомості про такий документ не внесено до електронної системи);
  6. копія документа, що посвідчує особу заявника, – у разі подання документів поштовим відправленням;
  7. копія документа, що засвідчує повноваження представника, – у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі.

Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).

Законодавчі акти України, якими передбачено надання послуги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту