Вартість послуги | Безкоштовно |
Термін надання послуги | 5 робочих днів |
Інформаційна картка послуги | Завантажити/переглянути |
Документи
Для присвоєння адреси самочинно збудованому об’єкту нерухомого майна, на яке визнано право власності за рішенням суду подаються такі документи:
1) Заява про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта (із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) – для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України – для юридичної особи, відомостей про ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви);
2) копія відповідного рішення суду;
3) копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджено об’єкт нерухомого майна (у разі, якщо таке право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
4) копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
5) копія документа, що посвідчує особу заявника (у разі подання документів поштовим відправленням);
6) копія документа, що засвідчує повноваження представника (у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі).
Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).