Розпочав свою роботу онлайн ресурс «Платформа Центрів Дія»
Сервіс «Місцеві електронні петиції»
Сервіс «Консультації з громадськістю»

Присвоєння адреси самочинно збудованому об’єкту нерухомого майна, на яке визнано право власності за рішенням суду

Вартість послуги Безкоштовно
Термін надання послуги 5 робочих днів
Інформаційна картка послуги Завантажити/переглянути

Документи

Перелік документів необхідних для надання послуги

Для присвоєння адреси самочинно збудованому  об’єкту нерухомого майна, на яке визнано право власності за рішенням суду  подаються такі документи:

1) Заява про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта (із зазначенням прізвища, імені, по батькові заявника та реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності) – для фізичної особи або найменування та ідентифікаційного коду юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України – для юридичної особи, відомостей про ідентифікатор закінченого будівництвом об’єкта (для об’єктів, яким присвоєно ідентифікатор до подання заяви);

2) копія відповідного рішення суду;

3) копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджено об’єкт нерухомого майна (у разі, якщо таке право власності або користування земельною ділянкою не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);

4) копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

5) копія документа, що посвідчує особу заявника (у разі подання документів поштовим відправленням);

6) копія документа, що засвідчує повноваження представника (у разі подання документів представником поштовим відправленням або в електронній формі).

Копії документів, що подаються для присвоєння адреси, засвідчуються замовником (його представником).

Законодавчі акти України, якими передбачено надання послуги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Перейти до вмісту